A legjobb másnaposság elleni gyógymódok

Tibi atya

Biztosan volt már dolgod a legszörnyűbb másnapossággal, amikor csak azért könyörögtél, hogy valaki rituálisan végezzen ki , és áldozza fel zsírmájadat a jobbulás azték istenének. A legjobb lenne elkerülni az ilyen napokat, meg piálni is egy jót.

Szóval jön a nagy kérdés, hogy lakjon jól a kecske úgy, hogy a káposzta is megmaradjon? Most írhatnánk, hogy ne igyál alkoholt, és meg van oldva az egész macskajaj problémája, de ilyen komolytalan ötletekkel nem foglalkozunk.

Íme a lista, ami segítségül szolgálhat a fetrengő vasárnapi hobbialkoholistáknak:

1. Miközben piálsz, néha lepd meg a májadat pár pohár alkoholmentes itallal, mondjuk vízzel vagy üdítővel. Igaz, ennek a módszernek megvan az a kockázata, hogy a haverok lepunciznak félóránként egyszer, de hidratálod magad, ami könnyebbé teheti a következő napot.

2. Kutyaharapást lőrével, azaz sokan szoktak gyógysörözni, vagy gyógyfröccsözni másnaposan. Ez a megoldás viszonylag hatékony, mert ugyanolyan hülye leszel egy pohár pia múlva, mint tegnap egész este. Azonban csak elodázod a fetrengést pár órával, vagy komolyabb after esetén akár egy nappal is, aminek lehet nem fog hétfőn örülni a tanárod/főnököd.

3. Egyél. Tök mindegy, hogy mit, illetve nem, mert mondjuk egy fél téglától még rosszabbul leszel. A kaja újra segít abban, hogy jobban legyél, a ráivott folyadék pedig helyrebillenti a szervezeted vízháztartását.

4. A modern orvostudomány hívei még lefekvés előtt szoktak bevenni valamilyen fájdalomcsillapítót 1 liter vízzel. Maga a folyadék is segít a másnapi rosszullét kibekkelésében, de a gyógyszertől sem lehet sok bajod. Elég hatékony tud lenni!

5. Ha gyakran kávézol, akkor tegyél így másnaposan is. Nincs is rosszabb, mint amikor amúgy is szétrobban a búrád a szesztől, és a koffein elvonási tünetei csak megfejelik a problémáidat. Bár a vérnyomásodat felnyomja a fekete lötty, amitől lehet még rosszabbul leszel, azért egy próbát megér. Ha szarabbul vagy tőle, majd kialszod.

6. Igyál bőven: fogyassz üdítőket, gyümölcsleveket. Ilyenkor minden cukros lötty jól esik, ráadásul segítenek abban, hogy életed legrosszabb szájszagát elnyomják.

7. Egyes tanulmányok kimutatták, hogy a másnapos reggeli torna segíthet mulasztani a bajt, de akik ezt írták, azok biztos nem voltak olyan mocskos szarul még, amikor egy pohár vízért sem tudsz kimenni a konyhába anélkül, hogy összehánynád a tarkódat.

8. Üríts. Ha a budin eltávolítod a szervezetedből az előző este minden cefreszagú maradékát (kis és nagydolog), akkor a mérgező anyagokat a folyadékért sóvárgó szervezeted kevésbé fogja visszaszívni a matériából. Csak szellőztess utána, mert durva lesz.

9. Pihenj egy nagyot. Ha megengedheted magadnak, hogy végigfetrengj egy napot, akkor miért ne? A legjobb vegetálni vagy aludni egy jót, ami után azért kellemesebb az ébredés…

10. Szexelj. Bár semmi bizonyíték nincs rá, hogy jobban leszel tőle, de mi baj lehet belőle?

11. Habár léteznek másnaposság elleni tusfürdők, kurva szar az ízük, és csak habot fogsz hányni tőlük, szóval inkább ne igyál ilyeneket.

http://tibiatya.blogstar.hu/./pages/tibiatya/contents/blog/38448/pics/lead_800x600.png
Humbák Hírügynökség
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?