Hogyan lehetsz influencer csajszi? - 1. rész

Tibi atya

Annyi csodálatos szakma és hivatás létezik a világon, mégis az egyik legszebb talán mind közül a minden tudást, intelligenciát, valódi energiabefektetést igénylő kirakatélet, az influencerek világa. Ugyan ki ne akarná éjjel-nappal fotóztatni magát, minden termékmintáért lehajolni, a komplett közösségi médiás megjelenését, majd az egész életét az ingyen cuccokért és az önbizalomhiányt betömő lájkokért és látszatfigyelemért beáldozni? Értékteremtés? Ugyan! Dolgozni már annyira 2018! Ahogy a közmondás tartja: járt utat járatlanért el ne hagyj -ehhez szeretnénk egy kis segítséget nyújtani, hogy mire is lehet szükséged, ha még szeretnél felugrani a női influencervonatra, ami gyorsulva robog a lájkkurválkodás szakadéka felé.

Többrészes sorozatunkban képekkel szeretnénk illusztrálni, hogy milyen alapvető dolgokra lesz szükséged, hogy tényleg rád aggathassák az internetes szlengben használt „basic bitch” kifejezést.

Ami nulladik lépésként feltétlenül kelleni fog: egy kurva drága ájfon (célszerű birtokolni az éppen aktuális csúcsmodellt, amit amúgy csak fotózásra, facebookozásra és instagramozásra használsz), valamint nagyjából nulla kreativitás. Egy jó test és szép megjelenés előny, de nem feltétel.

1. Valami basic póló

Fontos, hogy influencerként a legalapabb dolgokat válasszuk, amiből biztos, hogy több százezer másikat gyártottak. Egyszerű a döntés: célszerű egy amúgy is ismert világmárkárka nevével fémjelzett pólót viselni. Amivel nem tudsz mellélőni: Levis, Coca-cola, Fanta, Kellog's illetve nagy brandeknek egyszerűen a nevét hirdető ruhadarabok.

(1. Ábra: figyeljük meg a nemzetközi üdítőital-márkával amúgy semmilyen kapcsolatot nem ápoló hölgy felső ruházatát, és hagyjuk, hogy agyunk elvégezze az ismert brand és a jelentéktelen influencer közötti feltételezhető kapcsolat kialakítását)

2. Egy bejáratott rock/punkzenekar merch-cucca

Nem hiányozhat a ruhatáradból a Nirvana vagy a Ramones top, még akkor sem, ha a kedvenc albumod mindkettőtől a Best of. Csak nem, és kész.

(2. Ábra: Fontos a szubkultúrához tartozás jeleként viselt póló, még akkor is, ha az egyén zenei ízlésével (éppen aktuális Billboard top100) teljesen szembemegy)

3. Szülinapos héliumos lufis kép

Nem is szeretnénk túlragozni: NEM LEHETSZ INFLUENCER HA NEM RAKOD KI A SZÜLETÉSNAPODON LUFIKBÓL AZ ÉLETKOROD! Bónuszként segítséget jelenthet a poszt alá érkező jókívánságok/kúrólájkok nagy száma, amik az interakció növelését szolgálják.

(3. Ábra: Az egész világ tudtára kell adnod, hogy születésnapod van, és te ilyen múló (de cserébe rohadt drága) ajándéktárgyakkal szeretnéd ünnepelni. Figyeljük meg a szemléltető ábrán szereplő, valószínűleg előbb-utóbb a táplálkozási láncba bekerülő műanyaghulladék tetemes mennyiségét)

4. Divatóra

Vitán felül áll, hogy a közönségednek látnia kell, hogy számodra a megjelenés és a külsőség a két legfontosabb dolog. Ha a funkcionalitás, a megbízhatóság vagy a minőség szavak semmit nem mondanak neked, akkor japán és svájci óramárkák helyett mindenképpen szükséged lesz valamelyik arany/rózsarany divatórára! Hogy ne legyen teljesen izzadságszagúan az emberek arcába tolva, hogy neked VAN ÓRÁD, na meg, hogy mégis MILYEN ÓRÁD, ezért célszerű minden képen hajigazításnak álcázni az óravillantást! Választható márkák: Fossil, Daniel Klein, Michael Kors, illetve ezek Aliexpressről rendelt replikái.

(4. Ábra: Iskolapéldája az önmagad marketingjének, ugyanis az óra központi eleme a képnek, de mégis egy folyamat részeként szerepel. A tökéletes siker érdekében célszerű az óramárka nevét hashtagként is feltüntetni a poszt szövegezésében, még akkor is, ha a 10 dolláros, távol-keleti gyerekek által fröccsöntött műanyagból összeszerelt replikáról van szó)

5. Műkörmök + kocsi

Egyszerűen világgá kell kürtölni, hogy hetente 15 ezret baszol el műkörmösre, és ha már úgyis készítesz egy fotót, akkor miért a Gucci táskád fognád közben, mint valami csöves? Hiszen van neked valami sokkal értékesebb tárgy is a birtokodban: az autód. (Esetleg a sugardaddy-d autója.) Kösd össze a kellemest a hasznossal, maxold ki a polgárpukkasztást, és készítsd el az öncélú reklámok ászát, a kormányos-körmös fotót! Választható autómárkák: BMW, Audi, Mercedes, Mini, Volkswagen.

(5. Ábra: Feltűnő, hogy a képen szereplő személy semmit nem bíz a véletlenre! A tévhit elkerülése végett, miszerint az autó mondjuk egy szalonban áll, esetleg egy kiállított darab, megmutatja, hogy a gépjármű feltételezett beindításához szükséges slusszkulccsal is rendelkezik. A képek forrása az Instagram.)

Reméljük segíteni tudtunk a kezdő wannabe influencereknek, hamarosan jövünk a következő résszel, ahol még több tippet és trükköt láthattok a semmirekellés rögös útjához!

És tudjátok: akinek nem inge...Dicsértessék!

https://tibiatya.blogstar.hu/./pages/tibiatya/contents/blog/70324/pics/15528365024368834_800x600.png
Humbák Hírügynökség
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?